Nowa Cerekwia - wiadukt
: środa 16 wrz 2015, 21:39
Wiele razy pod nim przejeżdżałem i zawsze w pośpiechu. I wreszcie pewnego kwietniowego popołudnia przyszedł czas zatrzymać się tutaj. Pod piękną wysmukła budowlą będącą częścią linii kolejowej Baborów - Pilszcz uruchomionej w 1906 roku.
Niestety, obecnie na wiadukcie nie zobaczymy żadnego pociągu. Przewozy pasażerskie wstrzymano na tej linii w 1991 roku, a definitywnie zamknięto ją rok później.
Owo kwietniowe popołudnie było przed paru laty, dzisiaj stan wiaduktu jest podobny, a przejeżdżam pod niem średnio co miesiąc.
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/98/dd2544d5be8cb07d.jpg)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/103/b109d8b2d6466da0.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/98/cf484b491be6b5d3.jpg)
Dzięki temu że był kwiecień można było łatwiej przedrzeć się przez zarośla, a i widać też coś było.
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/98/f15c40eb7dc67b8d.jpg)
Mimo tylu lat nieużytkowania obiektu jest on w zadziwiająco dobrym stanie.
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/99/62e3aac0e6760518.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/98/ebef79d028bb90d8.jpg)
Wieczorne pejzaże kolejowe
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/102/4bba14742eb595d6.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/98/eeb7e72ac8e15831.jpg)
Widać, że od lat nie przejechał tędy żaden pociąg.
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/102/fd5c4ba505048ccb.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/98/147c653145ad7162.jpg)
Przy dużej dozie odwagi i braku lęku wysokości można by spokojnie przejść wiaduktem na druga stronę. Niestety, kiedy spojrzałem z góry między podkłady na drogę majaczącą w dole stwierdziłem, że to jednak nie dla mnie.
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/102/e5ac1dfd3606924d.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/102/255e41bb5bad4306.jpg)
Przestrzenie między podkładami stanowczo za duże
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/103/048eb8a7af1de92b.jpg)
Niestety, obecnie na wiadukcie nie zobaczymy żadnego pociągu. Przewozy pasażerskie wstrzymano na tej linii w 1991 roku, a definitywnie zamknięto ją rok później.
Owo kwietniowe popołudnie było przed paru laty, dzisiaj stan wiaduktu jest podobny, a przejeżdżam pod niem średnio co miesiąc.
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/98/dd2544d5be8cb07d.jpg)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/103/b109d8b2d6466da0.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/98/cf484b491be6b5d3.jpg)
Dzięki temu że był kwiecień można było łatwiej przedrzeć się przez zarośla, a i widać też coś było.
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/98/f15c40eb7dc67b8d.jpg)
Mimo tylu lat nieużytkowania obiektu jest on w zadziwiająco dobrym stanie.
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/99/62e3aac0e6760518.jpg)
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/98/ebef79d028bb90d8.jpg)
Wieczorne pejzaże kolejowe
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/102/4bba14742eb595d6.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/98/eeb7e72ac8e15831.jpg)
Widać, że od lat nie przejechał tędy żaden pociąg.
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/102/fd5c4ba505048ccb.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/98/147c653145ad7162.jpg)
Przy dużej dozie odwagi i braku lęku wysokości można by spokojnie przejść wiaduktem na druga stronę. Niestety, kiedy spojrzałem z góry między podkłady na drogę majaczącą w dole stwierdziłem, że to jednak nie dla mnie.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/102/e5ac1dfd3606924d.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/102/255e41bb5bad4306.jpg)
Przestrzenie między podkładami stanowczo za duże
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/103/048eb8a7af1de92b.jpg)