Oddano ją do użytku wraz z budynkiem dworca kolejowego w roku 1882.
Obecnie parterowy obiekt, połączony z budynkiem magazynu kolejowego, przedstawia sobą smętny widok. Opuszczony budynek, mieszczący niegdyś poczekalnię dla turystów, kasy biletowe, przechowalnię bagażu a nawet małą restauracyjkę, niszczeje z roku na rok i jest dewastowany w zastraszającym tempie. Strasznie szkoda także drewnianych zadaszeń peronów, które się zawaliły i podziemnego przejścia, obecnie stanowiącego atrakcję dla nurków.
Na stacji Mysłakowice znajduje się dworzec z magazynem, szalet, magazyn drużyn trakcyjnych, rampa boczno czołowa, plac ładunkowy z wagą i skrajnikiem. Układ torowy to 2 tory główne zasadnicze, 1 główny dodatkowy i aż 6 torów bocznych. Z pierwszego toru przy dworcu (nr 3) odjeżdżały pociągi do Kowar. Kolejne dwa tory (nr 1 i nr 2) obchodziły wyspowy peron zadaszony drewnianą wiatą z przejściem podziemnym do dworca) - z toru nr 1 odjeżdżały pociągi do Jeleniej Góry, a z toru nr 2 pociągi do Karpacza, lub też do Kowar (przed wojną - kiedy pociągi prowadzono elektrycznymi jednostkami trakcyjnymi). Z torów postojowych korzystała spółka Kolejki Karkonoskiej, gdzie oczekiwał na zatrudnienie tabor w przypadku większego potoku podróżnych. W latach 80-tych wybudowano bocznicę do magazynu i składu GS-u położonymi za stacyjnym placem ładunkowym. W budynku dworca znajdowała się nastawnia Ms. Na stacji istniała sygnalizacja kształtowa. Stacja nieużytkowana od około 2006 r. przedstawia przykry widok - zalane przejście podziemne, zerwane pędnie do semaforów, zdewastowane są drewniane wiatrołapy przy przejściu podziemnym, opuszczona i wypruta strażnica przejazdowa. Tory na stacji zostały oczyszczone na przełomie 2013/2014 przez sympatyków idei przywrócenia połączeń kolejowych z Jeleniej Góry do Kowar i Karpacza.
Źródło polska - org.pl
Zdjęcia wykonałam w kwietniu 2023 roku. Trwały wówczas prace mające na celu modernizację torowiska, która miała przywrócić ruch pasażerski na tej linii.
Niestety, modernizacja nie objęła budynku dworca.