Rugby (Anglia) - pozostałości linii Midland Counties Railway
: wtorek 12 mar 2024, 18:52
Midland Counties' Railway ( MCR ) była spółką kolejową która istniała w latach 1839-1844, łącząc Nottingham , Leicester i Derby z Rugby , a stamtąd poprzez kolej londyńską i Birmingham do Londynu . System MCR połączony z koleją North Midland oraz koleją Birmingham i Derby Junction w Derby.
Część linii MCR między Nottingham, Derby i Leicester jest nadal w użyciu jako część Midland Main Line , część trasy z Leicester do Rugby została jednak zamknięta w latach sześćdziesiątych XX wieku. Najbardziej okazałą pozostałością dawnej linii kolejowej jest ceglany wiadukt z 1839 roku.Wiadukt dwutorowy został zbudowany w celu przecięcia doliny rzeki Avon przez Charlesa Blackera Vignolesa jako część kolei Midland Counties Railway (MCR) i otwarty w 1840 r. Stanowił część linii MCR z Derby i Nottingham do Rugby przez Leicester . Wiadukt ma około 210 metrów długości i składa się z jedenastu eliptycznych łuków o wysokości 18 metrów i szerokości 15 metrów.
Część linii MCR między Nottingham, Derby i Leicester jest nadal w użyciu jako część Midland Main Line , część trasy z Leicester do Rugby została jednak zamknięta w latach sześćdziesiątych XX wieku. Najbardziej okazałą pozostałością dawnej linii kolejowej jest ceglany wiadukt z 1839 roku.Wiadukt dwutorowy został zbudowany w celu przecięcia doliny rzeki Avon przez Charlesa Blackera Vignolesa jako część kolei Midland Counties Railway (MCR) i otwarty w 1840 r. Stanowił część linii MCR z Derby i Nottingham do Rugby przez Leicester . Wiadukt ma około 210 metrów długości i składa się z jedenastu eliptycznych łuków o wysokości 18 metrów i szerokości 15 metrów.